2009. május 24., vasárnap

amelyben jött mystery diner

Akik szorgalmasan olvasták régen a blogot, emlékezhetnek, hogy a Las Iguanasban van egy ún. "mystery diner" (rejtélyes evő??:)) rendszer, vagyis minden hónapban jönnek "beépített" vendégek tesztelni a kiszolgálást és a színvonalat, és sokoldalas kérdőíveket küldenek vissza a vezetőségnek a tapasztalataikról. Nos kiderült, hogy szerdán, 5 hónap után az első estémen, sikerült kifognom életem első mystery dinerét - ráadásul őrült rohanás volt, senki nem figyelt apróságokra, nagyon kevés személyzet volt és sok vendég aznap. De azt mondja Sara, hogy tök jól sikerült és megdícsért - el is dicsekedett a felettesének, hogy milyen hatékony a tréning, ha félév után visszacsöppenve is ilyen jól tudok mindent:)

6 megjegyzés:

julcsigardos írta...

2008. ápr 11., aki nem emlékezne mystery diner meséjére

Unknown írta...

És hogyan lehet az emberből Mr Mysteri Diner?

julcsigardos írta...

Elvileg bárki lehet, csak be kell jelentkezni nagy étteremláncoknál. Jó kis szakma, mi?:) Próbáld ki, szerintem Pesten is van ilyen...

offos írta...

Kedves Julcsi!
Örülök, hogy újra írsz!
Nem tartozom a személyes ismerőseid közé. Jómagam is vidámparki munkában gondolkodtam tavaly elött, így találtam rá a blogodra, és lettem rendszeres olvasód.
Üdv a fedélzeten!

Jutka írta...

Nagyon gratulálok a mistery dinner sikerességedhez. Nyilván nemcsak a training volt jó, hanem te is nagyon szorgalmas és jó diák voltál!
Remélem hamarosan újabb jó híreket hallunk rólad.
Mailben többet, pusszok.... Nénikéd

julcsigardos írta...

De örülök, hogy számomra ismeretlen olvasóim is hűségesek maradtak! Írok majd hamar még...